6 Şubat 2012 Pazartesi

Sonsuz ve Öbürü



en değerli vakitlerinizi bana ayırdınız

                                        sağolunuz efendim
gökyüzünün sonsuz olduğunu bana öğrettiniz
                                                   öğrendim
yeryüzünün sonsuz olduğunu öğrettiniz
                                           öğrendim
hayatın sonsuz olduğunu öğrettiniz
                                      öğrendim
zamanın boyutlarının sonsuzluğunu
ve havanın bazan kuşa döndüğünü öğrettiniz
                                       öğrendim efendim

ama sonsuz olmayan şeyleri öğretmediniz
                                                 efendim
baskının zulmun kıyımın açlığın
bir yerlere kıstırılıp kalmanın susturulmanın
aşk mutluluğunun ve eski hesapların
aritmetiğin bile


bunları bulmayı bana bıraktınız
                                        size teşekkür ederim.           Turgut Uyar

Hiç yorum yok: