7 Aralık 2013 Cumartesi

Dedi: Ben kahraman değilim,olmak da istemiyorum. Akan bir suyun yanında,ya da kuzey ışıklarının altında hiç olmazsa haz duyarak yitirmek istiyorum bu bilincimi.Ölmeyi böyleyken kabullenirim belki.
Dedim: Kahraman olman mı gerekiyor başaçıkabilmen için?
Dedi: güzel bir fotoğrafın da olması şart. (gülümsüyor). Çünkü ardımdan övgüler yazılırken o şahane gözlerime ya da yiğit bedenime  bir fotoğrafıma yakışması gerekecek güzllemelerin. Çünkü bu kavga edilen öyle büyük ki onu yenmeye değil bir serüvene gidersin öleceğini bilirsin feci bir ölümdür kalleş ve katl. Ama ancak ölürsün. Yenişmek yok çılgın bir macereya gider gibi gidersin,öyle anlatıyorlar,görmüyor musun?
Dedim: korkuyor musun?
Dedi: İnsanca..
Dedim: Zulüm bitmez mi?
Dedi: O kadar büyütmezsek yeneceğiz onu o bizden korksun.
...

Hiç yorum yok: