28 Nisan 2012 Cumartesi

http://fizy.com/#s/1aj6ci

                  
      Öyle mutluydu ki mutluluktan soğudum...
    
                                     Öyle hevesleri vardı ki hevessiz kaldım...
                                                                              
                                                                              Öyle sığ dı ki derinlere daldım..

  • Herkesin dedim keyfine göre olan yaşamda bir benim keyfim olmadı gitti...
  • Hem içinde ''ben'' olan bir istek ne kadar masum olabilir ki,sadece akıl değil duyguda bencildir...
  • azalıyor mum ışığı her şey gibi sonu var bir tek karanlık galip ...
  • gidilecek yer kalmadı rüzgarın önüne düşen yaprağa öykünüyorum o kararsızlık bile isteksizliğe yeğdir...



Not: fikrimi kaybettim...

Hiç yorum yok: