8 Şubat 2012 Çarşamba

Yalan mı? o benim

Önce söz vardı evet sonra ilk o sözü söyleme durumuna gelen diğerlerinden üstün sayıldı hala da öyledir..Yazı bulundu yazılı tarih oluştu kitaplar resimler kültür sanat filan...Hep ilk düşünen icat eden ayrıcalığını koydu cebine ama işin garibi kendi yaşadıkları çağda sonsuz acılar yaşadılar bırak üstünlüğü..Sonra onları yeniden yorumlayanlar türedi sanırsın ilk onların aklına gelmiş .Hiç bir şey yapmamış oturmuş yazılı görsel kültürel ne varsa almış onları yorumlamayı kendine iş edinmiş hemde üstünlük kurma aracı yapmış niyeti boktan bir kere illet olurum kaybolasım gelir bunları görmemek için ...Dünyada ne kadar bilgi varsa yazılmış hepsini okusam söz duvar örebilir mi bir bombaya kalkan olmak için..?Sosyal ağlarında eklendiği yazılı medya da cirit atan kanaat önderlerinden geçilmeyen bir alemde bombalara kalkan olabilecek bir tek fikir göremedim .slogan atmaktan kendini tatminden öteye gitmeyen hastalıklı haller...Bende buna dahilim elbette tahammül edemediğim o çok bilmişler kadar değilim okuduklarım izlediklerim üzerinden ahkam kesmiyorum ama slogan yazıyorum tivitte örneğin ama kendimde dahil yalan dolanız yani ;üstelik midem bulandı bu durumumdan artık susmalı bence inanlar..yazmamalı yeni bir yol bulunmayacaksa eğer yıkım ölüm iktidar kurma hevesine bağlamış dünya düzeni için ..sözden yazıdan kuramlardan ve bunlarla üstünlük ayrıcalık sağlama heveslilerinden kendine tapanlardan tiksindim geyik muhabbetine dönüyo her şey..Canlı kalkan olalım desen bunlara mesela yine bilmem kimin kitabından başlarlar bıdı bıdılamaya teori arsızları piçler!Ya ben canlı kalkan olurmuyum ? yalanım yalan hepimiz yalanız mastürbasyon şeyisi internetle bizi ne güzel avladılar teslim aldılar ..Kim değilsek o olmaktayız, maskeler takmakta en kolay buralarda oluyor nasılsa! bizi nasılda teslim aldılar ..son olarak Serdar Keskin'in benim için üzerinde durup hayata tutunduğumuz anlam kattığımız inandığımız her şeyin yok olmasına ağıt dolu sitemiyle bitireyim ..http://fizy.com/#s/1ajbcn

Hiç yorum yok: