12 Şubat 2012 Pazar

http://fizy.com/#s/1iflk5

İyi biriydim ben.Evet hayatıma değenler böyle söylerdi iyi birisin.Şaşar kalırdım nedir bu iyilik tartıları diye.Son yıllarını ne kendisi ne de başkaları için ciddi anlamda hiç bir şey yapmadan geçiren bana iyi demekle neyi kastediyorlardı.Kendime bakıp bir iyilik göremeyince çevirdim aynayı bana iyi diyenlere.Kısaca örneklersem bir çoğu aynı genellemeye sığar komşum çalışan anne oğlu okul çıkışı annesi gelinceğe dek bende kalır iyiliğim burdanAkrabalarımın ihtiyaçları,bebek bakımı,ev temizliğine yardım,hastaya ilaç vs iyiliğim burdan.Susmamdan bir kez derdimi yanmamamdan.Oysa iyi insan kendisi ve başkası için sorumluluk alabilendir,dünyanın öbür ucunda yada yanı başında ölen çocuklara savaşlara insanın insana doğaya ettiğine oturup gecelerce göz yaşıyla eylemsel katkı sunan değil bir başka itiraz yolu arayandır.Ben yalnızca göz yaşımla itiraz ettim ve teorik söylemlerle kafa ütüledim.Bana iyi diyenlere inanmadım ve bahsettiğim anlamda iyi olmam için destek veren de olmadı.Sonra günlerden bir gün anlamı yitince hayatın bende ;ben sustum durdum sadece uyudum uyandım,iyilik yapamaz hale geldim.Ve artık kötü uzak durulacak biriydim.Elbette kimsenin suçu değil bana iyi dediklerinde de samimiyetlerine inanmamıştım faydalandıklarına iyi diyor insan türü.Ne diyordum ben? Neyse cigara içeceğim..

Hiç yorum yok: